مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در دماوند

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قله زیبای دماوند از شهر‌های تهران، قم و ورامین قابل رویت است.؛ اما بهتر است. برای صعود به آن باید به تهران یا شهر دماوند سفر کنید. مسیر های اصلی صعود به قله در چهار جبهه مشخص می‌شوند. هر چند که اغلب مسیرها دارای جان پناه هستند، اما بهتر است. حتما گروهی راه بلد را برای کوهنوردی انتخاب کنید. جبهه‌ جنوبی که از سمت جنوب شرقی کوه دماوند آغاز می‌شود رایج‌ترین مسیر صعود است.. آبشار یخی دماوند در مسیر این جبهه قرار دارد. امروزه  جان‌پناه برای کوهنوردان در مسیرهای مختلف صعود به قله ساخته شده که در تعدادی از آن‌ها امکان اقامت شبانه وجود دارد. همچنین می‌توانید در این قرارگاه‌ها راهنمای صعود به قله را نیز دریافت کنید.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


اتاق تمیز با توجه به نوع و کاربرد آن انواع مختلفی دارد و است.انداردهای متفاوتی نیز برای سنجش میزان آلودگی در این کلین روم ها است.فاده می شود. به عنوان مثال ISO یکی از این است.اندارد هاست در این است.اندارد میزان آلودگی ها براساس تعداد ذرات کمتر از نیم میکرون در یک فوت مکعب اندازه گیری و تعیین می شود. علاوه بر است.فاده از این است.اندارد ها اتاق تمیز دارای جنس خاصی از دیوارها و ساختمان است. و به گونه ای خاص برای از بین بردن منبع آلودگی ها ساخته می شود.

در پاسخ کلین روم چیست؟ باید گفت که به محیط داخلی برخی فعالیت ها و صنایع مانند بیوتکنولوژی، پزشکی و داروسازی باید بدون هیچ گونه ذرات آلاینده ای باشند. چنین محیط های است.ریل با کنترل دقیق پارامترهای مختلف اتاق، به عنوان اتاق تمیز یا کلین روم شناخته می شوند.

یک اتاق تمیز ویژگی عمده دارد. اولین نکته مهم پیش از هر چیزی آن است. که آلاینده ها نباید از خارج به داخل وارد شوند. دوم، تجهیزات موجود در داخل اتاق تمیز نباید به دلیل اصطکاک و واکنش های شیمیایی یا بیولوژیکی باعث ایجاد گرد و غبار و سایر آلودگی ها شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر