مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در دیزین

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله اسکی چرخشی برای است.فاده ورزشکاران حرفه‌ای است.؛ زیرا این تله سیژها به‌صورت چرخشی در ایستگاه مبدا و مقصد دور می‌زنند و برای سوار یا پیاده کردن افراد توقفی نمی‌کنند. افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند حین حرکت روی این تله سیژها بنشینند یا از روی آن‌ها پیاده شوند.

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

دیزین در موقعیتی قرار گرفته است. که به بسیاری از جاذبه‌های طبیعی دیگر اطراف تهران نیز نزدیک است.. شهرستان شمشک و شمیرانات و دیدنی‌های فوق‌العاده آن فاصله کمی با دیزین دارند. هنگام رفتن به دیزین، تماشا کردن این جاذبه‌ها را از دست ندهید.


میزهای لامینار به عنوان کابینت هایی می باشند که هدف اصلی محافظت قطعه تولیدی از آلودگی محیطی می باشد و محافظت اپراتور مدنظر نمی باشد در نتیجه فضای داخلی با فشار مثبت طراحی می گرددکه دارای دو نوع عمودی و افقی می باشد که هرکدام دارای مزایا و معایب خود می باشند.

جهت کار با نمونه هایی به کار می روند که دارای بخارهای شیمیایی و اسیدهای خطرناک می باشند. محفظه داخلی این کابینتها دارای فشار منفی می باشند تا اپراتور کاملاً از خطرات این گازها مصون باشد. این هودها میتوانند همراه با کانال خروجی یا بدون آن باشند.

استاندارد قدیمی فدرال E (FS E) شامل این کلاس های اتاق تمیز است.: کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ؛ کلاس . این است.اندارد در سال با ISO-- جایگزین شد. در سال از آن خارج شد، اما هنوز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر