مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در رودهن

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد


کالا گذر یکی از تجهیزات مهم و ضروری اتاق تمیز (کلین روم) است. که برای انتقال کالا از خارج اتاق به داخل و بالعکس است.فاده می شود. استفاده از کالاگذر سبب کاهش دفعات باز و بسته شدن درب ورودی اصلی اتاق شده و در نتیجه ذرات وارد شده به اتاق نیز کاهش می یابد که به حفظ تمیزی اتاق کمک میکند.

استاندارد قدیمی فدرال E (FS E) شامل این کلاس های اتاق تمیز است.: کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ; کلاس ؛ کلاس . این است.اندارد در سال با ISO-- جایگزین شد. در سال از آن خارج شد، اما هنوز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می گیرد.

میزهای لامینار به عنوان کابینت هایی می باشند که هدف اصلی محافظت قطعه تولیدی از آلودگی محیطی می باشد و محافظت اپراتور مدنظر نمی باشد در نتیجه فضای داخلی با فشار مثبت طراحی می گرددکه دارای دو نوع عمودی و افقی می باشد که هرکدام دارای مزایا و معایب خود می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر