مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در شمال تهران

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق

ابیات لوحه قبرِ داخل بقعه نشان می‌دهد که صاحب آن را همان پیر افسانه‌ای صنف قصاب دانسته‌اند. محله اطراف بقعه نیز جوانمرد قصاب نام گرفته و قصه جوانمرد قصاب برای مردم این محل، معروف و مقبره او زیارتگاه است.. مقبره‌های دیگری هم در برخی روستاها به نام جوانمرد قصاب وجود دارد [] و احتمال دارد همه آن‌ها مقبره‌هایی نمادین برای شخصیت افسانه‌ای جوانمرد قصاب باشند.

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 


بهتر است. از شرایط بهره برداری برای تعیین کلاس یک کلین روم است.فاده شود. سپس کلیه تجهیزات و وسایل و همچنین سیستم ها در فضای اتاق تمیز نصب و راه اندازی می شود. کیفیت کار در این اتاق بیشتر است. و در مورد اتاق های کوچک ایجاد شرایط پویا کاری مشکل است. و به همین دلیل توصیه نمی شود. 

شبیه سازی CFD اتاق های تمیز (کلین روم) دینامیک محاسباتی سیالات بصورت گسترده در زمینه‌ های مختلف صنعتی مرتبط با سیالات، انتقال حرارت و انتقال مواد به کمک سیال بکار گرفته می ‌شود. از جمله این موارد می ‌توان به صنایع خودروسازی، صنایع هوافضا، توربو ماشین ‌ها، صنایع هسته‌ای، صنایع...

اتاق های تمیز با توجه به سطح تمیزی هوای داخل محیط کنترل شده طبقه بندی می شوند. کلاس اتاق تمیز سطح تمیزی اتاق است. که با توجه به مقدار و اندازه ذرات در هر متر مکعب هوا مطابقت دارد. مرجع اصلی در ایالات متحده و کانادا سیستم طبقه بندی ISO ISO - است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر