مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در شهر سنگ تهران

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


سوم، نباید در اتاق تجمع و انباشت آلاینده ها وجود داشته باشد. چهارم، آلودگی هایی که از قبل در اتاق وجود دارند، باید تا حد زیادی از بین بروند. این اقدامات در صنعت فدرال به عنوان است.اندارد (FS E) و ISO - ارائه شده است.. تصفیه هوا برای یکپارچه کردن تمیزی در

اتاق تمیز در کارخانه ها، شرکت های داروسازی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی و شیمیایی کاربرد دارد. شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان جهت معتبر سازی و تست تجهیزات بسیار موفق عمل نموده است.. کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان به عنوان اولین شرکت برپا در ایران با فروش حداکثری و سهم بزرگ بازار ایران و بعضا در خارج از کشور در صنعت اتاق تمیز و تجهیزات و لوازم آن با کیفیت درجه یک و مطرح اندیشگران جامع صنعت ایرانیان را به برند اول، اصل و برتر تبدیل نموده است.. همچنین شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان جایگاه نخست و درجه یک در مشاوره تخصص و توسعه محصول را در ایران و خارج از کشور داراست. دلیل موفقیت و رشد روز افزون کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان رضایت خاطر صد در صد مشتری به عنوان اصلی ترین پلن ها و است.راتژی های مدیران طراحان و متخصصان شرکت می باشد. همچنین، شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان علاوه بر طراحی و ساخت هواساز های صنعتی جهت نگهداری و اورهال هواسازهای کارخانجات صنعتی و بیمارستان ها و کارخانجات داروسازی خدمات ویژه ای ارائه میدهد.

اتاق های تمیز فضاهای بسته ای هستند که برای است.فاده های خاص ساخته می شوند. کلین روم باید به گونه ای طراحی شود که امکان کنترل آلاینده های زیست محیطی را داشته باشد. محیطی عاری از هرگونه آلاینده مانند باکتری، ویروس، قارچ یا سایر عوامل بیماری زای احتمالی که موجب به خطر انداختن فعالیت های درون اتاق ها می شود. اصطلاح اتاق تمیز برای نخستین بار برای بیمارستان ها است.فاده شد. شخصی به نام لُرد لیستر متوجه شد که در صورت کاهش آلودگی ها، درمان بیماری ها و عفونت ها بهتر و سریع تر رخ می دهد. امروزه این موضوع در صنایع حساس دیگر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. از جمله صنایع میکروالکترونیک، فناوری اطلاعات، صنعت هسته ای، صنایع موشکی و هوافضا، صنایع خودروسازی، صنعت کشاورزی و صنایع غذایی.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر