مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در شهرک صنعتی عباس آباد

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

در شهرک صنعتی عباس آباد بالغ بر کارخانه و کارگاه کوچک واقع گردیده و تجمع این کارخانجات در این شهرک بدلیل گستردگی کاربرها و خدمات مناسب شهرک شهرک ها در آن می باشد و مهمتر از آن قیمت زمین های واگذاری شرکت شهرک های صنعتی در این شهرک پایین می باشد و لیست کارخانجات شهرک صنعتی عباس اباد را می توانید از گروه املاک صنعتی سوله دریافت نمایید .

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


امروزه است.فاده از اتاقک توزین اتاق تمیز تاثیر بسیار زیادی در سلامت پرسنل، نمونه و مواد دارویی داشته و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. اتاق توزین اتاق تمیز که اتاق نمونه برداری نیز نامیده می شود، مجهز به فیلتراسیون سه مرحله ای هپا بوده و بدین وسیله نمونه/محصول، پرسنل و همچنین...

اتاق تمیز بسیار حساس است. و به همین دلیل باید حتما میزان رفت و آمد و نوع رفت و آمد افراد مورد بررسی قرار گیرد. شست و شوی اتاق تمیز نیز یکی از مواردی است. که نقش مهمی در آن ایجاد می کند. درواقع یکی از مهم ترین موضوعات در مورد اتاق تمیز یا همان کلین روم نحوه ی اسفاده و نگهداری از اتاق تمیز است. که بسیار حساس است.. جنس لباس کارکنان نیز در اتاق تمیز یا کلین روم بسیار مهم است. و باید بگونه ای باشد که آلودگی ها را در خود جذب نکند. جنس لباس کارکنان در اتاق تمیز از ۵% پلی است.ر و ۵% کتان ساخته شده است.. ماسک و کلاه نیز باید یک بار مصرف باشند.

در چنین اتاق هایی از ایستا برای تعیین کلاس اتاق است.فاده شود اختلاف نظرهایی در حالت بهره برداری و کاری ماشین آلات و تجهیزات و یا هنوز به کار نگرفته شده باشند. بین فارماکوپه آمریکا و مجموعه قوانین جی ام پی اروپا اختلاف نظر هایی است.. اتاق تمیز یا کلین روم باید به گونه ایی ساخته شود که دارای کمترین حد آلایندگی و غبار باشد. مکان هایی مانند داروسازی و صنایع نیمه هادی بایستی دارای اتاق تمیز باشند. طراحی و ساخت با بهترین کیفیت معمولا در هر صنعتی که ذرات ریز و آلوده بر روی پایین آمدن کیفیت ساخت محصولات تاثیر بگذارد، وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر