مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در قرچک

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.


از بزرگترین مزیت کلین روم می توان به نگهداری آسان آن ها اشاره کرد. شما می توانید به جای در نظر گرفتن کل ساختار، با تعویض یک پانل واحد، آسیب به دیوارهای اتاق تمیز را برطرف کنید. بسیاری از مدل‌های اتاق تمیز مدولار دارای گزینه سقف قابل راه رفتن هستند که به کارمندان اجازه می‌دهد از بالا به اتاق تمیز دسترسی داشته باشند. سقف های پیاده روی با دوام هستند و رطوبت را به خود جذب نمی کنند که این باعث می شود در محیط های مرطوب گزینه ای عالی باشند.

اصلی ترین تجهیز و سیستم در ایجاد فضا و تولید هوای پاک در صنعت تهویه به کار می رود. هواساز هایژنیک از لحاظ ساختاری همانند هواساز معمولی است.، با این تفاوت که توانایی عمل فیلتراسیون و پاکسازی را تا / درصد به صورت پیشرفته و کاملا تخصصی دارد.

به طور دقیق می توان گفت که اتاق تمیز یا کلین روم محیطی با آلایش کنترل شده ذرات معلق در فضاست که در هر متر مکعب آن تعداد معینی ذره موجود است.. معمولا برای تولید مواد نیمه رسانا مانند ژرمانیوم، سیلیکون یا برای تولید لوازم تکنولوژیک پزشکی و زمینه های دیگر به کار گرفته می شود. جریان هوای هدایت شده به داخل کلین روم توسط دستگاه های مخصوص تصفیه و فیلتر می شوند و هوای داخل محیط اتاق تمیز به طور دائم در چرخش و تصفیه مجدد قرار می گیرد. کارکنان نیز از اتاق های تعویض لباس وارد می شوند. کلاه، دستکش، روپوش، کفش ویژه و…بسته به کلاس بندی است.فاده می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر