مشاوره و اجرا اتاق تمیز ، کلین روم در پردیس

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


کارخانه اندیشگران جامع صنعت ایرانیان به طراحی و ساخت اتاق تمیز به صورت بسیار تخصصی و قوی ساخته و پرداخته است.. اتاق تمیز در صنایع و خطوط تولید حساس مانند صنایع الکترونیک و میکرو الکترونیک، صنایع داروسازی، بیمارستان ها، صنایع غذایی و … مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان انواع 

بهتر است. از شرایط بهره برداری برای تعیین کلاس یک کلین روم است.فاده شود. سپس کلیه تجهیزات و وسایل و همچنین سیستم ها در فضای اتاق تمیز نصب و راه اندازی می شود. کیفیت کار در این اتاق بیشتر است. و در مورد اتاق های کوچک ایجاد شرایط پویا کاری مشکل است. و به همین دلیل توصیه نمی شود. 

برای بسیاری از سازمان ها، مزیت کلیدی اتاق تمیز مدولار، سرعت و سهولت نصب است.. اتاق‌های تمیز مدولار که از یک قاب محکم و پانل‌های پیش ساخته ساخته شده‌اند، روزها یا ساعت‌ها طول می‌کشد تا راه‌اندازی شود، نه ماه‌هایی که ممکن است. برای یک سازه سنتی مورد نیاز باشد. این بدان معناست که تیم شما می تواند در اسرع وقت است.فاده از تسهیلات جدید را آغاز کند و تاخیر در کارهای مهم خود را کاهش دهد. علاوه بر این، از آنجایی که بخش عمده ای از ساخت و ساز خارج از محل انجام می شود، میزان اختلال در محل کار شما به حداقل که از مهم ترین مزیای کلین روم به شمار می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر