مشاوره و اجرا اتصالات برقی در اسلامشهر

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..


مسئولیت اجتماعی ، مهم ترین نیروی شتاب دهنده و جهت دهنده به فعالیت ما در برقی جاته ، بطوری که معرفی محصولاتِ با کیفیت با قیمت واقعیش ( و البته مناسب) در کنار محتوای جذاب و کاربردی ، به آسان ترین شکل ممکن در اختیار همه قرار بگیره. برقی جات هیچ وقت قرار نیست از اسمش فراتر بره و محصولاتی غیر مرتبط بفروش برسونه ، برقی جات تخصصش فقط برقی جاته.بقول معروف ما فقط همین یک تخصص را داریم محصولاتی که میتونید توی برقی جات جستجو کنید ، کل محصولاتیه که میتونید توی یک الکتریکی ، فروشگاه برق صنعتی ، فروشگاه محصولات روشنایی و محصولات الکترونیکی پیدا کنید راه های دسترسی به برقی جات آسونه ، کافیه توی گوگل، یا توی شبکه های اجتماعی برقیجات رو بصورت فارسی یا انگلیسی سرچ کنین تا لینک سایتمون رو ببینید.

 کارگران ساختمانی، پیمانکاران و علاقه مندان به کارهای تعمیراتی و صنعتی از ابزار برش کابل برای برش انواع کابل ها است.فاده می کنند. دستگاه برش کابل به طور کلی به دستگاهی قابل حمل اشاره دارد که به صورت دستی میتوان از آن است.فاده کرد. نمونه هایی از آن...

مجموعه کالا عمران با همکاری متخصصین با تجربه و نیروهای پویا و جوان، پا به عرصه جدیدی در زمینه فروش و خدمات ابزار آلات عمومی و تخصصی گذاشته است.. کالاعمران با چشم انداز وسیع خود سعی دارد تا ابزار و خدمات را بدون واسطه های بی مورد به دست مصرف کنندگان برساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر