مشاوره و اجرا اتصالات برقی در دماوند

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


شبکه های توزیع فشار ضعیف، وظیفه توزیع انرژی الکتریکی بین مصرف‌کننده‌ها، با سطوح ولتاژ کمتر از یک کیلوولت را برعهده دارند. برای انجام این کار، یک شبکه توزیع فشار ضعیف از مدارهای الکتریکی و تجهیزاتی با همین سطح ولتاژ است.فاده می کند که از آن جمله می توان به تجهیزات پست های فشار ضعیف همانند کلید، رله،

شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..

اتصال دهنده های الکتریکی مانند سرسیم وسیله ای برای اتصال مدار های الکتریکی با است.فاده از تجهیزات مکانیکی هستند. این اتصال ها ممکن است. موقتی یا به عنوان اتصال الکتریکی دائم توسط سیم ها عمل کنند. اتصال دهنده های الکتریکی  زیادی از انواع مختلف وجود دارند این اتصالات...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر