فروش اتصالات برقی در رودهن

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

اگر کیلومتر به سمت شمال شرقی رودهن حرکت کنید، در جاده هراز به پیست اسکی بین‌المللی آبعلی می‌رسید. این پیست اسکی از آذر ماه تا فروردین ماه هرسال، میزبان هزاران گردشگر و ورزشکاری است. که برای تفریح و ورزش از این پیست بازدید می‌کنند. حوالی نوروز می‌توانید یک روز به‌یاد‌ماندنی را در پیست آبعلی بگذرانید و وداعی خاطره‌انگیز با زمستان برفی داشته باشید. در معرفی رودهن باید به این نکته اشاره کنیم که پیست آبعلی نخستین پیست اسکی کشور محسوب می‌شود.

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.


شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..

 کارگران ساختمانی، پیمانکاران و علاقه مندان به کارهای تعمیراتی و صنعتی از ابزار برش کابل برای برش انواع کابل ها است.فاده می کنند. دستگاه برش کابل به طور کلی به دستگاهی قابل حمل اشاره دارد که به صورت دستی میتوان از آن است.فاده کرد. نمونه هایی از آن...

یکی از انواع اتصالات برق در پروژه‌ها بوشن می‌باشد. بوشن‌ها قطعه‌ای است.وانه‌ای شکل هستند که کاربرد اصلی آن‌ها اتصالا دو لوله به یکدیگر است.. بیشترین موارد است.فاده بوشن‌ها برای تابلوهای فیوز، قوطی‌های کلید و جعبه‌های تقسیم چهار گوش است.. از بوشن‌ها زمانی است.فاده می‌شود که قرار است. دو لوله هم-قطر به یکدیگر متصل شوند. برخی لوله‌های برق از طول کوتاه‌تری برخوردار هستند، به همین دلیل برای اتصال این نوع لوله‌ها از بوشن‌ها است.فاده می‌کنند.



( فروش ) های دیگر