فروش اتصالات برقی در شمال تهران

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رصد خانه پارک کودک، سقاخانه خوانین، مرکز علوم و ستاره‌شناسی، موزه حیات وحش دارآباد، مرکز دائره المعارف اسلامی، دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم پزشکی بقیةالله، مرکز پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه هم از دیگر مراکز قابل توجه علمی در این منطقه است..

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.

محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. در واقع محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است. بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های شمال تهران قرار دارند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..

مسئولیت اجتماعی ، مهم ترین نیروی شتاب دهنده و جهت دهنده به فعالیت ما در برقی جاته ، بطوری که معرفی محصولاتِ با کیفیت با قیمت واقعیش ( و البته مناسب) در کنار محتوای جذاب و کاربردی ، به آسان ترین شکل ممکن در اختیار همه قرار بگیره. برقی جات هیچ وقت قرار نیست از اسمش فراتر بره و محصولاتی غیر مرتبط بفروش برسونه ، برقی جات تخصصش فقط برقی جاته.بقول معروف ما فقط همین یک تخصص را داریم محصولاتی که میتونید توی برقی جات جستجو کنید ، کل محصولاتیه که میتونید توی یک الکتریکی ، فروشگاه برق صنعتی ، فروشگاه محصولات روشنایی و محصولات الکترونیکی پیدا کنید راه های دسترسی به برقی جات آسونه ، کافیه توی گوگل، یا توی شبکه های اجتماعی برقیجات رو بصورت فارسی یا انگلیسی سرچ کنین تا لینک سایتمون رو ببینید.



( فروش ) های دیگر