فروش اتصالات برقی در شهر جدید اندیشه

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

اتصال دهنده های الکتریکی مانند سرسیم وسیله ای برای اتصال مدار های الکتریکی با است.فاده از تجهیزات مکانیکی هستند. این اتصال ها ممکن است. موقتی یا به عنوان اتصال الکتریکی دائم توسط سیم ها عمل کنند. اتصال دهنده های الکتریکی  زیادی از انواع مختلف وجود دارند این اتصالات...

یکی از انواع اتصالات برق در پروژه‌ها بوشن می‌باشد. بوشن‌ها قطعه‌ای است.وانه‌ای شکل هستند که کاربرد اصلی آن‌ها اتصالا دو لوله به یکدیگر است.. بیشترین موارد است.فاده بوشن‌ها برای تابلوهای فیوز، قوطی‌های کلید و جعبه‌های تقسیم چهار گوش است.. از بوشن‌ها زمانی است.فاده می‌شود که قرار است. دو لوله هم-قطر به یکدیگر متصل شوند. برخی لوله‌های برق از طول کوتاه‌تری برخوردار هستند، به همین دلیل برای اتصال این نوع لوله‌ها از بوشن‌ها است.فاده می‌کنند.



( فروش ) های دیگر