مشاوره و اجرا اتصالات برقی در شهر جدید اندیشه

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..

شبکه های توزیع فشار ضعیف، وظیفه توزیع انرژی الکتریکی بین مصرف‌کننده‌ها، با سطوح ولتاژ کمتر از یک کیلوولت را برعهده دارند. برای انجام این کار، یک شبکه توزیع فشار ضعیف از مدارهای الکتریکی و تجهیزاتی با همین سطح ولتاژ است.فاده می کند که از آن جمله می توان به تجهیزات پست های فشار ضعیف همانند کلید، رله،

جعبه اتصالات یا Junction Box، به محفظه نگهدارنده اتصال یا اتصالات الکتریکی اطلاق می شود. این محفظه‌ها عموما دارای تعدادی ترمینال هستند. در این ترمینال ها، انشعباتی از مدارهای الکتریکی وجود دارد. به این صورت که با ورود سیم ها یا کابل های سمت تغذیه الکتریکی به جعبه اتصال، در سمت دیگر سیم ها و کابل هایی برای مصرف کننده های مختلف خارج می شود. با توجه به گستردگی مدارهای الکتریکی، حجم انبوه سیم ها و اتصالات و تعدد بارهای الکتریکی در کارخانجات و ساختمان ها، است.فاده از جعبه های اتصال نقش به سزایی را در کاهش پیچیدگی شبکه های توزیع فشار ضعیف ایفا می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر