مشاوره و اجرا اتصالات برقی در لواسان

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.


لوله پی وی سی (PVC) (UPVC)خم گرم لوله پی وی سی (PVC) (UPVC) خم سرد لوله کاندوئیت گالوانیژه لوله پلی آمید قوطی سه ستاره قوطی عمیق قوطی شایلین زانو معمولی و زانو عصایی - است.علام بروز قیمت در وب سایت تجهیز ساختمان - صدور پیش فاکتور در اسرع وقت - قیمت رقابتی - ارسال به تمام نقاط ( پیک...

جعبه اتصالات یا Junction Box، به محفظه نگهدارنده اتصال یا اتصالات الکتریکی اطلاق می شود. این محفظه‌ها عموما دارای تعدادی ترمینال هستند. در این ترمینال ها، انشعباتی از مدارهای الکتریکی وجود دارد. به این صورت که با ورود سیم ها یا کابل های سمت تغذیه الکتریکی به جعبه اتصال، در سمت دیگر سیم ها و کابل هایی برای مصرف کننده های مختلف خارج می شود. با توجه به گستردگی مدارهای الکتریکی، حجم انبوه سیم ها و اتصالات و تعدد بارهای الکتریکی در کارخانجات و ساختمان ها، است.فاده از جعبه های اتصال نقش به سزایی را در کاهش پیچیدگی شبکه های توزیع فشار ضعیف ایفا می کنند.

 کارگران ساختمانی، پیمانکاران و علاقه مندان به کارهای تعمیراتی و صنعتی از ابزار برش کابل برای برش انواع کابل ها است.فاده می کنند. دستگاه برش کابل به طور کلی به دستگاهی قابل حمل اشاره دارد که به صورت دستی میتوان از آن است.فاده کرد. نمونه هایی از آن...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر