مشاوره و اجرا اتصالات برقی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

همیشه آرزو داشتم ، فضایی پر از مطالب و محتوای بدرد بخور مرتبط با محصولات برقی ، روشنایی و الکترونیکی داشته باشم که همه آدم هایی که میخان در این زمینه خریدی کنند یا اینکه به مشاوره قبل از خرید نیاز دارن بدون هیچ خستگی و مشکلی به اونجا مراجعه کنن و اطلاعات لازم و نتیجه ی مطلوب رو بگیرن.

یکی از تجهیزات پر کاربرد در حوزه لوله و اتصالات در ساختمان‌ها، اتصالات برقی است.. به کار بردن این اتصالات نیاز به دانش و البته در هر پروژه‌ای نیز واجب است.. لوله و اتصالات برق pvc در ساختمان‌ها مسیر عبور سیم‌ها و کابل‌ها را مشخص می‌کنند. یکی از کارهای مهمی که اتصالات برقی انجام می‌دهد نظم بخشیدن به سیم‌ها و کابل‌های ساختمان است.. در ادامه بیشتر با انواع اتصالات لوله برق آشنا خواهید شد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر