مشاوره و اجرا اتصالات برقی در پردیس

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


مسئولیت اجتماعی ، مهم ترین نیروی شتاب دهنده و جهت دهنده به فعالیت ما در برقی جاته ، بطوری که معرفی محصولاتِ با کیفیت با قیمت واقعیش ( و البته مناسب) در کنار محتوای جذاب و کاربردی ، به آسان ترین شکل ممکن در اختیار همه قرار بگیره. برقی جات هیچ وقت قرار نیست از اسمش فراتر بره و محصولاتی غیر مرتبط بفروش برسونه ، برقی جات تخصصش فقط برقی جاته.بقول معروف ما فقط همین یک تخصص را داریم محصولاتی که میتونید توی برقی جات جستجو کنید ، کل محصولاتیه که میتونید توی یک الکتریکی ، فروشگاه برق صنعتی ، فروشگاه محصولات روشنایی و محصولات الکترونیکی پیدا کنید راه های دسترسی به برقی جات آسونه ، کافیه توی گوگل، یا توی شبکه های اجتماعی برقیجات رو بصورت فارسی یا انگلیسی سرچ کنین تا لینک سایتمون رو ببینید.

شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..شرکت یزد پولیکا، از سال ۵، فعالیت تولیدی خود را تحت عنوان شرکت «یزد پولیکا» آغاز کرد و امروز نتیجه دهه تلاش بر مدار دانش و کیفیت، این شرکت را به یکی از معتبرترین برندهای ملی تبدیل کرده است..

لوله برق خم سرد شده یکی از مواردی است. که اکثر افراد به آن در لوله و اتصالات به آن نیاز پیدا می‌کنند. اما اگر در مواقعی به این نوع لوله‌ برق نیاز نداشته باشید، باید به جای آن از زانو است.فاده کنید. دلیل است.فاده از زانو هم ممکن است. کاهش در صرف زمان و خم‌های ناموفق لوله‌ها باشد. یکی از ویژگی‌های زانو برق این است. که سرعت و روند کار شما را به شدت افزایش می‌دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر