فروش اتصالات لوله در بهارستان

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


نوع دیگر اتصالات فلزی  جوشی ،اتصالات سیاه درزدار هستند که تفاوت آن با اتصالات جوشی مانیسمان در فرآیند ساخت و ساز  آن ها است..این اتصالات با است.فاده از روش قالبگیری و با درز جوش در بدنه آن ها طراحی و ساخته می شود که آستانه تحمل فشار و دمای پایین تری را نسبت به اتصالات مانیسمان دارا می باشند.

از انواع لوله صنعتی بوده که در واقع آلیاژی از مس و روی (تا ۵%) می­باشد. اگر درصد روی لوله برنجی از % کمتر باشد، انعطاف پذیری خوبی خواهد داشت و قابلیت کار سرد را دارا می­باشد ولی اگر بیشتر از % باشد قابلیت کار سرد را نخواهند داشت. گاهی اوقات برای افزایش ماشینکاری، کمی سرب و برای افزایش خاصیت مکانیکی کمی قلع به آلیاژ لوله برنجی اضافه می­کنند. به طور کلی لوله­ های برنجی دارای کاربردهای متنوعی از قبیل: صنایع روشنایی، لوستر سازی، شیرآلات، صنایع رادیاتور سازی خودرو، صنایع دفاعی، خودروسازی، صنایع حرارتی و برودتی، صنایع تزئینی و سیستم تقسیم آب موتورخانه می­باشد.

همانطور که در این مطلب مشاهده نمودید، شرکت pipingmall تلاش کرد تا مروری کامل و دقیق بر انواع لوله صنعتی بر اساس کاربردهای مختلف و مزیت هر کدام داشته باشد و همچنین نکاتی در مورد فاکتورهای مؤثر بر قیمت، خرید و مزایای آنها به شما عرضه کند.



( فروش ) های دیگر