فروش اتصالات لوله در رباط کریم

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله


اتصالات فشار قوی دسته مهمی از اتصالات در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی می باشند.جنس این اتصالات اکثرا از فولاد و آلیاژ های خاصی می باشد.اتصالات فشار قوی به دو صورت دنده ای و ساکت ولد در ایران موجود می باشد.پر کاربردی ترین نوع این اتصالات در صنایع آب ،گاز ،بخار ،نفت ،گاز ،پتروشیمی و &#; می باشد.این اتصالات دارای دو ویژگی سیکل فشار و حرارت می باشد.

اتصالات فلزی جوشی رایج ترین نوع اتصالات لوله کشی است. که امروزه بیشتر از انواع دیگر اتصالات مورد است.فاده قرار میگیرد.نوع طراحی و ساخت اتصالات فلزی جوشی به گونه ای است. که با است.فاده از جوشکاری به لوله قابل اتصال باشند و در مواردی از جمله تغییر جهت و تغییر سایز لوله ، انشعاب گیری و مسدود کردن مسیر لوله مورد است.فاده قرار گیرد.

این نوع اتصال به صورت سر به سر Butt اعمال می گردد. به این صورت که دو قسمتی که می بایست به همدیگر جوش داده شود، دقیقا در مقابل هم قرار گرفته و جوشکاری می شوند. اما پیش از انجام جوشکاری نیاز به آماده سازی سر لوله می باشد. در گام اول سر لوله تمیز کاری می شود. این تمیز کاری عموما از زنگ زدگیها و آلودگیها صورت می گیرد. در گام بعدی سر لوله به اصطلاح پخ Bevel می شود. این پخ ها بسته به اینکه لوله در کجا کاربرد داشته باشد، اصول و است.اندارد متفاوتی دارند. همچنین ضخامت لوله می تواند در طرح پخ تاثیر گذار باشد. برای لوله کشی هایی که مخصوص انتقال سیالات می باشد همواره پخ در سمت بیرون لوله انجام می گردد. چه اینکه در سایزهای پایین امکان پخ زدن سر لوله از داخل وجود ندارد. اما برای کاربردهایی که مربوط به ساخت سازه های بزرگ می باشد، پخ در سر لوله از داخل لوله و بیرون لوله صورت می گیرد و این کار باعث می گردد کیفیت جوش بهتری ایجاد گردد.



( فروش ) های دیگر