فروش اتصالات لوله در شهر قدس

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.


لوله های بدون درز به صورت اكسترودينگ توسط قالب‌هاي مختلف توليد مي‌شود. اصولا تولید لوله های بدون درز مستلزم فرایندی است. که طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله می گردد.لوله های مانیسمان از شمش های فولادی تولید می شوند . آنها عموما با کشش و نورد-شمش های گرد فولادی تولید می شوند .

اتصالات فلزی و صنعتی به ابزار های فلزی و آهنی گفته میشوند که بین لوله های فلزی و دیگر اقلام پایپینگ مانند فلنج ها ،شیرآلات و لرزه گیر ها قرار میگیرند و جهت اتصال این ها با یکدیگر مورد است.فاده قرار میگیرد. درواقع اتصال لوله ها به یکدیگر یا تغییر جهت دادن، انشعاب گرفتن و تبدیل کردن لوله از بزرگ به کوچک و بالعکس از وظایف اتصالات فلزی و صنعتی می باشد.

صنعت لوله، یکی از مهم ترین و گسترده ترین صنایع در ایران و کل جهان می باشد، که داشتن کمی آگاهی درباره ی این صنعت ،برای تمامی اصناف الزامی است.. در مجموعه ی ولوسند، شما می توانید با کمک تامین کنندگان معتبر ، انواع لوله ی مانیسمان و درز دار در سایز/آلیاژ و رده های مختلف را خریداری کنید.



( فروش ) های دیگر