فروش اتصالات لوله در شهرک صنعتی چهاردانگه

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


 یکی از مهم ترین نوع اتصالات صنعتی فشار قوی که اتصال دنده فولادی نام دارد، از فولاد ساخته شده است. و به دلیل مقاومت بالایش، جایگاه بالایی در زمینه لوله کشی صنعتی به خود اختصاص داده است.. اتصالات صنعتی فشار قوی دنده فولادی به طور خاص و گسترده ای در زمینه پتروشیمی و درست مانند اتصالات جوشی در زمینه صنایع مربوط به نفت و گاز، مورد است.فاده قرار گرفته و به جزئی جدایی ناپذیر از این صنایع تبدیل شده اند.

لوله صنعتی به لوله­ هایی گفته می ­شود که با کمک مواد اولیه متفاوت، در قطر، ضخامت، طول و با اشکال متفاوتی ساخته می­شوند که در نتیجه این امر خانواده­ی بسیار وسیعی از لوله ها را شامل می­گردند که بالطبع دارای طیف است.فاده ی بسیار گسترده­ای نیز خواهند بود که شامل: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، ماشین سازی، انتقال حرارت، انتقال آب، پروژه­ های عمرانی و شهرسازی، تولید انواع سازه، پل سازی، ساختمانی و&#; می­ باشد.

اتصالات فشار قوی دسته مهمی از اتصالات در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی می باشند.جنس این اتصالات اکثرا از فولاد و آلیاژ های خاصی می باشد.اتصالات فشار قوی به دو صورت دنده ای و ساکت ولد در ایران موجود می باشد.پر کاربردی ترین نوع این اتصالات در صنایع آب ،گاز ،بخار ،نفت ،گاز ،پتروشیمی و &#; می باشد.این اتصالات دارای دو ویژگی سیکل فشار و حرارت می باشد.



( فروش ) های دیگر