فروش اتصالات لوله در فیروزکوه

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.


گستره ضخامت در لوله های صنعتی بسیار گسترده است.. در همین زمینه هندبوک های مربوط به لوله صنعتی اقدام به تعریف کدی برای ضخامت لوله ها نموده اند. این کد ابتدا به صورت STD ، XS و XXS بیان می گردید. با پیشرفت تکنولوژی طراحی ضخامت های بیشتر نیز مد نظر قرار گرفت و بنابراین رده های بینابین نیز تعریف شد. لوله صنعتی رده ضخامتی کمتر از لوله STD دارد. لوله صنعتی رده معادل STD و به همین ترتیب این لوله ها رده بندی می شود. رده ی لوله را با SCH نشان می دهند. این کلمه Schedule یا اسکژوئل نیز می گویند. همه ی این ها در حالی است. که ضخامت پروفیل های صنعتی و به طور خاص ضخامت لوله صنعتی تابع ورقی است. که از آن تولید می گردد و عمدتا برای لوله ی صنعتی رایج در بازار ضخامت تا میلیمتر رایج می باشد و در ذکر مشخصات آن هیچ‌گاه از رده ی لوله است.فاده نمی شود.

این نوع اتصالات فلزی به صورت جوشی به یکدیگر متصل می شوند و بیشتر برای لوله های مانیسمان و درزدار مورد است.فاده قرار می گیرد. اتصالات مانیسمان برای سیستم هایی که در دما و فشار بالا مورد است.فاده قرار میگیرند مناسب هستند .این اتصالات برای ضخامت های متفاوت از جمله اتصالات مانیسمان رده ،SGP و STD  پرکاربرد می باشد.

این نوع لوله صنعتی، زیر مجموعه لوله است.یل بوده که به روش تزریق پیوسته تولید و در دو نوع درزدار و بدون درز در بازار موجود می باشند. از ویژگی این لوله ­ها می­توان به وزن کم، مقاومت به خوردگی و است.حکام طولانی اشاره کرد. کاربردهای لوله آلومینیومی شامل: سوخت رسانی در موتور هواپیما، صنایع شیمیایی، ارسال هوای خشک به ابزارها، زمین­های کشاورزی، روکش قرص و مواد غذایی، مصارف ساختمان، کالاهای خانگی مثل اجاق گاز، صنعت هوافضا، المنت یخچال، آنتن تلویزیون، کولر رادیاتور خودرو، صنایع تهویه، فن کوئل، اکومولاتور و حوله خشک کن حمام می­باشد.



( فروش ) های دیگر