فروش اتصالات لوله در لواسان

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.


اتصالات گالوانیزه  همانگونه از نام آن مشخص است. از جنس گالوانیزه می باشد.این نوع اتصالات به صورت دنده ای می باشند که  وظیفه آبرسانی در موتورخانه ها و بخش هایی از  پروژه های صنعتی را بر عهده دارند. آرایش لبه های ابتدایی و انتهایی اتصالات گالوانیزه به صورت

یکی دیگر از شاخصه های این دسته از اتصالات صنعتی، ساده تر بودن ساختار آن ها است.؛ این امر باعث می شود تا برای ساخت این دسته از اتصالات از ابزار آلات و همین طور مواد اولیه کم تری است.فاده می شود. کم تر بودن متریال های است.فاده شده در این اتصالات جوشی و همین طور ساده تر بودن ساختار آن ها باعث می شود تا قیمت این دسته از اتصالات به اندازه قابل توجهی کم تر از سایر اتصالات باشد.

این نوع اتصالات فلزی به صورت جوشی به یکدیگر متصل می شوند و بیشتر برای لوله های مانیسمان و درزدار مورد است.فاده قرار می گیرد. اتصالات مانیسمان برای سیستم هایی که در دما و فشار بالا مورد است.فاده قرار میگیرند مناسب هستند .این اتصالات برای ضخامت های متفاوت از جمله اتصالات مانیسمان رده ،SGP و STD  پرکاربرد می باشد.



( فروش ) های دیگر