فروش اتصالات لوله در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 فلنج های دارای سطح ساده، هیچ گونه شیار و یا ناهمواری بر روی سطوح خود نداشته و مقاومتشان نسبت به اتصالات جوشی و اتصالات فشار قوی کم تر است. و همین امر سبب می شود تا آن ها بیشتر در لوله کشی هایی که دارای فشارهای نسبتا کم و دمای پایین هستند، به کار بروند. معمولا برای ساخت این دسته از فلنج ها از آلیاژهایی نظیر است.یل و چدن است.فاده می شود. البته گاها پلی اتیلن هم در ساخت فلنج های سطح ساده به کار می روند، اما نقش آن ها خیلی پررنگ نیست.

بسیاری از صنایع امروزی وابسته به این اتصالات هستند به طوری که میزان بهره وری و در حالت کلی تر سود آوری آن ها بر اساس نوع اتصالی که دارند تعیین می شود در نتیجه اتصالات از اصلی ترین قطعاتی هستند که صنایع امروزی از آن ها است.فاده می شود. قیمت اتصالات به فاکتور های زیادی از قبیل جنس، سایز، برند و &#;. تعیین می شود اما قبل از همه این فاکتور ها شما باید بتوانید نوع اتصال مورد نظر خود را تعیین نمایید به همین منظور ما در ادامه می خواهیم شما را با انواع این اتصالات آشنا کنیم.

انواع چدن ها، برنز، کربن، است.یل و &#; تنها چند مورد از آلیاژها و مواد اولیه ای هستند که در ساخت و تولید اتصالات فشار قوی به کار می روند. اتصالات فشار قوی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارند در طی این سال ها در طرح ها و مدل های متفاوتی تولید شده اند و دامنه کاربردهای خود را وسیع تر کرده اند.



( فروش ) های دیگر