فروش اتصالات لوله در پیشوا

Fittings-1
Fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


از انواع لوله صنعتی که خود به سه تیپ مختلف تقسیم می­شود. تیپ ؛ چگالی، مقاومت حرارتی پایین و انعطاف خوبی دارد. تیپ ؛ نسبت به نوع چگالی و سختی بالاتری داشته و مقاومت بیشتری در دماهای بالا دارند و تیپ ؛ که هم سنگین­ترین نوع هستند و هم به دلیل ویژگی­ هایی نظیر خواص فیزیکی فوق العاده، قابلیت انبساط بالا و درجه سختی و زبری بسیار بالایی دارند. لوله­ های پلی اتیلن در گریدها و چگالی­ های مختلف؛ چگالی بسیار بالا تا چگالی بسیار پایین موجود هستند. کاربردهای این نوع لوله صنعتی در شبکه­ های آب­رسانی و فاضلاب شهری و روستایی، شبکه ­های گازرسانی، زهکشی، پوشش کابل­ها و لوله­ های فلزی می­باشد.

 فلنج های دارای سطح ساده، هیچ گونه شیار و یا ناهمواری بر روی سطوح خود نداشته و مقاومتشان نسبت به اتصالات جوشی و اتصالات فشار قوی کم تر است. و همین امر سبب می شود تا آن ها بیشتر در لوله کشی هایی که دارای فشارهای نسبتا کم و دمای پایین هستند، به کار بروند. معمولا برای ساخت این دسته از فلنج ها از آلیاژهایی نظیر است.یل و چدن است.فاده می شود. البته گاها پلی اتیلن هم در ساخت فلنج های سطح ساده به کار می روند، اما نقش آن ها خیلی پررنگ نیست.

این نوع اتصال به صورت سر به سر Butt اعمال می گردد. به این صورت که دو قسمتی که می بایست به همدیگر جوش داده شود، دقیقا در مقابل هم قرار گرفته و جوشکاری می شوند. اما پیش از انجام جوشکاری نیاز به آماده سازی سر لوله می باشد. در گام اول سر لوله تمیز کاری می شود. این تمیز کاری عموما از زنگ زدگیها و آلودگیها صورت می گیرد. در گام بعدی سر لوله به اصطلاح پخ Bevel می شود. این پخ ها بسته به اینکه لوله در کجا کاربرد داشته باشد، اصول و است.اندارد متفاوتی دارند. همچنین ضخامت لوله می تواند در طرح پخ تاثیر گذار باشد. برای لوله کشی هایی که مخصوص انتقال سیالات می باشد همواره پخ در سمت بیرون لوله انجام می گردد. چه اینکه در سایزهای پایین امکان پخ زدن سر لوله از داخل وجود ندارد. اما برای کاربردهایی که مربوط به ساخت سازه های بزرگ می باشد، پخ در سر لوله از داخل لوله و بیرون لوله صورت می گیرد و این کار باعث می گردد کیفیت جوش بهتری ایجاد گردد.



( فروش ) های دیگر