فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در بومهن

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

اتصالات یا فیتینگ‌های پنوماتیک برای ایجاد ارتباط بین قطعات و اجزای تشکیل دهنده یک سیستم پنوماتیکی از قبیل شیلنگ، لوله و ... است.فاده می‌شوند. در معرفی اتصالات پنوماتیک باید گفت که نصب و به کارگیری آنها آسان و ایمن است. و  در عین حال نقش موثر و پر رنگی را ایفا می‌کنند. وجود این اتصالات موجب افزایش سرعت جریان هوا شده و همچنین برای کنترل فشار یا جهت جریان نیز به کار می‌روند. این اتصالات در صنایع مختلفی از جمله  دستگاه های پنوماتیک، کمپرسور، صنعت دارو سازی و خودرو، جک پنوماتیکی و غیر کاربرد فراوانی دارند.

این نوع فیتینگ ها به شکل L یا زانویی می باشند که به آن ها اتصالات زاویه دار نیز می گویند. زاویه این نوع اتصالات درجه است.. با فیتینگ زاویه دار می توان اتصال سیستم را به وسیله ی لوله ها تغییر داد. این فیتینگ ها فضای کمی را اشغال می کنند. فیتینگ L کاربرد زیادی دارد و به صورت چند منظوره و حتی تک نیز کار می کند. هم چنین برای کار ما لوله های نایلونی این نوع از اتصالات پیشنهاد می شود.



( فروش ) های دیگر