فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در تهران

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


به دلیل کاربردهای مختلفی که  انواع اتصالات و اجزای سیستم پنوماتیک دارند نیاز است. تا جنس بدنه و کله‌گی از مواد گوناگونی تولید شوند. در این بخش به معرفی اتصالات پنوماتیک با توجه به متریالی که در تولید آنها به کار رفته است.، می‌پردازیم.

این قطعات علاوه بر کاربرد اتصال می‌توانند به عنوان شیر یک طرفه عمل کنند. عملکرد این مدل به این صورت است. که با وصل شدن شیلنگ جریان هوا حرکت می‌کند و با جدا شدن شیلنگ از است.اپ فیتینگ جریان قطع می‌شود. سایز شیلنگ و روزه از موارد مهم در است.اپ فیتینگ‌ها می‌باشد.

در صورتی که از فشار برای متصل کردن اجزا است.فاده کنیم نیاز است. تا  اتصالات کمپرسوری به کار رود. برای این فشرده‌ کردن از حلقه ، فرول و همچنین واشر است.فاده می‌شود به این صورت که مهره‌ای که روی لوله‌ها و فرول بسته می‌شود می‌توان قطعات را محکم کرد.



( فروش ) های دیگر