فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در شهرک صنعتی شمس آباد

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


این قطعات علاوه بر کاربرد اتصال می‌توانند به عنوان شیر یک طرفه عمل کنند. عملکرد این مدل به این صورت است. که با وصل شدن شیلنگ جریان هوا حرکت می‌کند و با جدا شدن شیلنگ از است.اپ فیتینگ جریان قطع می‌شود. سایز شیلنگ و روزه از موارد مهم در است.اپ فیتینگ‌ها می‌باشد.

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد  این اتصالات دارای تنوع زیادی هستند. به طور کلی  بر اساس عملکرد، جنس،  شکل  و همچنین سایز اتصالات پنوماتیک می‌توان آن‌ها دسته بندی کرد. که چند مورد از مهمترین آنها  را بررسی می‌کنیم.

برای سیالاتی که دارای فشار و چگالی کم و در نتیجه مقاومت کششی پایینی هستند از اتصال آلومینیومی است.فاده می‌شود. آلومنیوم به تنهایی وزن کمی دارد و در برابر خوردگی مقاوم است. اما در صورت آلیاژ با سایر فلزات، بر چگالی و مقاومت آن افزوده خواهد شد.



( فروش ) های دیگر