فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در فیروزکوه

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.


همانطور که اشاره شد این اتصالات با فشار زیاد سیالات کار می کنند پس لازم است. تا از این اتصالات برای ثابت نگه داشتن این تجهیزات است.فاده شود. این اتصالات هیدرولیک فشار قوی در هر صنعتی مانند پتروشیمی ، نفت ، لوله کشی ، خودروسازی و &#; کاربرد دارد و امنیت تجهیزات را تامین می کند. اتصالات فشار قوی بسته به نوع کارشان دارای تنوع و جنس های مختلفی هستند یکی از آنها مهره دنباله است. که به تغییر زاویه لوله و شیلنگ ها می انجامد که به شکل های خم ، نیمه خم ، صاف و یا تخت وجود دارد.

اتصالات یا فیتینگ‌های پنوماتیک برای ایجاد ارتباط بین قطعات و اجزای تشکیل دهنده یک سیستم پنوماتیکی از قبیل شیلنگ، لوله و ... است.فاده می‌شوند. در معرفی اتصالات پنوماتیک باید گفت که نصب و به کارگیری آنها آسان و ایمن است. و  در عین حال نقش موثر و پر رنگی را ایفا می‌کنند. وجود این اتصالات موجب افزایش سرعت جریان هوا شده و همچنین برای کنترل فشار یا جهت جریان نیز به کار می‌روند. این اتصالات در صنایع مختلفی از جمله  دستگاه های پنوماتیک، کمپرسور، صنعت دارو سازی و خودرو، جک پنوماتیکی و غیر کاربرد فراوانی دارند.

پخش فولاد ماهان از سال مبادرت به تهيه ،توزيع و ساخت تجهيزات مورد نياز صنعت نفت (پتروشيمي -پالايشگاهي و نيروگاهي)،ساختماني و ساير صنايع مرتبط نموده است. . اين مجموعه با بهره گيري از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز، پيشينه قابل قبولي در عرضه خدمات وپيشرفت صنعت كشور داراست و طيف وسيعي از خدمات و ملزومات صنعتي و ساختماني مورد نياز كشورها را تامين مي نمايد



( فروش ) های دیگر