فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در پردیس

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


اتصالات یا فیتینگ‌های پنوماتیک برای ایجاد ارتباط بین قطعات و اجزای تشکیل دهنده یک سیستم پنوماتیکی از قبیل شیلنگ، لوله و ... است.فاده می‌شوند. در معرفی اتصالات پنوماتیک باید گفت که نصب و به کارگیری آنها آسان و ایمن است. و  در عین حال نقش موثر و پر رنگی را ایفا می‌کنند. وجود این اتصالات موجب افزایش سرعت جریان هوا شده و همچنین برای کنترل فشار یا جهت جریان نیز به کار می‌روند. این اتصالات در صنایع مختلفی از جمله  دستگاه های پنوماتیک، کمپرسور، صنعت دارو سازی و خودرو، جک پنوماتیکی و غیر کاربرد فراوانی دارند.

اتصالات پنوماتیک نوع Y اتصالات سریعی هستند که در ابزارهای هوایی، نساجی، حمل و نقل، خودرو، خطوط هوایی، بسته بندی و رباتیک کاربرد دارند. به اتصالات باد یا فیتینگ باد نیز مشهور هستند. یکی از مزایای است.فاده از اتصالات Y این مورد است. که امکاناتی هم چون قطع و وصل کردن سریع را دارا می باشد. هم چنین در مقابل خلا از است.حکام مخزن خوبی نیز برخوردار است..

در یک خط تولید پنوماتیک اگر قسمتی مشکل پیدا کند باید به سرعت مشکل حل شود، بر این اساس برای اتصال قطعات معمولا از بست است.فاده نمی شود و بجای آن از روش فیتینگ یا اتصال آسان است.فاده می شود. شیلنگ با فشار وارد قسمت شیلنگ خور شده و داخل گپ اتصالات فیتینگ خور فنر وجود دارد که با ورود شلنگ به ان توسط چنگک هایی گرفته شده و آماده است.فاده است. و نیاز به چیز دیگری ندارد. در هنگام باز کردن نیز ضامن را فشار می دهیم تا شیلنگ آزاد شود.



( فروش ) های دیگر