فروش اتصالات هیدرولیک پنوماتیک در چهاردانگه

Pneumatic hydraulic fittings-1
Pneumatic hydraulic fittings-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


این قطعات علاوه بر کاربرد اتصال می‌توانند به عنوان شیر یک طرفه عمل کنند. عملکرد این مدل به این صورت است. که با وصل شدن شیلنگ جریان هوا حرکت می‌کند و با جدا شدن شیلنگ از است.اپ فیتینگ جریان قطع می‌شود. سایز شیلنگ و روزه از موارد مهم در است.اپ فیتینگ‌ها می‌باشد.

سیستم‌های پنوماتیک  یکی از مهمترین بخش‌های فرآیندهای صنعتی به شمار می‌روند. عنصر اصلی مورد است.فاده در این سیستم‌ها گاز یا هوای تحت فشار است. که در اجزای سیستم به حرکت در می‌آید. این انتقال گاز به ابزارهایی نیاز دارد که قادر باشد در ایمنی کامل جریان گاز را با اصطحکاک و نیروی مقاوم کمتری جا به جا کند. یکی از بخش‌های مهم در این سیستم اتصلات پنوماتیک است. که وظیفه‌ی متصل کردن انواع تجهیزات، لوله و شیلنگ را  بر عهده دارند. این اتصالات از جنبه‌های مختلف دارای دسته‌بندی‌های متفاوتی هستند و به طور کلی تنوع بسیار بالایی دارند. آگاهی از انواع این فیتینگ و اتصالات در به کارگیری درست و خرید  موثر است.. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به معرفی اتصالات پنوماتیک بپردازیم و در نهایت شما را برای خرید اتصالات پنوماتیک راهنمایی کنیم.

برای سیالاتی که دارای فشار و چگالی کم و در نتیجه مقاومت کششی پایینی هستند از اتصال آلومینیومی است.فاده می‌شود. آلومنیوم به تنهایی وزن کمی دارد و در برابر خوردگی مقاوم است. اما در صورت آلیاژ با سایر فلزات، بر چگالی و مقاومت آن افزوده خواهد شد.



( فروش ) های دیگر