مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در اسلامشهر

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اسلامشهر تپه سفید گلدسته میباشد که قدمت تاریخی و اسلامی دارد و به عنوان یک آثار ملی به ثبت رسیده و محل قرارگیری این آثار این اثر تاریخی در بخش چهاردانگه در جنوب غربی روستای گلدسته شهرستان اسلامشهر قرار دارد.

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


در سال های تا شرکت اتوموبیل سازی فورد در ایالات متحده آمریکا اقدام به تاسیس یک خط تولید نیمه اتوماتیک نمود ، به نوعی آغازی برای اتوماسیون در جهان یاد می شود ، پس از آن شرکت های آمریکایی دیگر ، شرکت های آلمانی و پس از آنها ژاپنی ها بودند که توانستند با است.فاده از اتوماسیون ، انقلابی در است.فاده بهینه از نیروی انسانی و کامپیوتر داشته باشند .

استفاده از ربات‌ها ارزان‌تر از اپراتورهای انسانی است.. پس از پرداخت هزینه اولیه یک ربات، تنها هزینه‌های نگهداری و انرژی مورد نیاز در حین کار را فراهم می‌کنید. با گذشت زمان، پس‌انداز هزینه در مقایسه با حقوق و مزایای اپراتور قابل توجه است.. علاوه بر این، ربات‌ها فرآیند را بهینه می‌کنند و کیفیت را بهبود می‌بخشند، در نتیجه زباله کمتری ایجاد می‌شود و میزان صرفه‌جویی در هزینه‌ها بالاتر می‌رود.

پیشرفت های تکنولوژیکی به ما امکان می دهد جریان کار را به روشی تعیین کنیم که قابل اندازه گیری و بسیار مثمر ثمر باشد. این امر به خصوص در مکان های تجاری در مقیاس بزرگ که در غیر این صورت بهره وری نیرو می تواند یک کار دشوار باشد، بسیار مفید است. در اینجا لیستی سریع از برخی دیگر از مزایای اتوماسیون الکتریکی آورده شده است.:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر