مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در بازار لاله زار

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سلام. ببینید دوست خوبم کلا هدف از اتوماسیون کردن سیستم‌های صنعتی دستیابی به راندمان بالاتر و تولید سریع‌تر و بهینه‌تر هست؛ حالا اگه این وسط اقدام به اتوماسیون کردن سیستمها یا فرآیندهای اشتباهی بشه یا اینکه ظرفیت و پهنای باند این کار در دسترس نباشه، مسلماً نتیجه معکوسی خواهد داشت و اصلا اینکار هیچ توجیهی نداره. پس همیشه هم سیستم‌های خودکار و اتوماسیون شده بهتر از حالت غیرخودکار نیستند! و این موضوع کاملاً به هدف و چرایی انجام این کار، ظرفیت و زیرساختهای موجود و پارامترهای دیگه بستگی داره.

این نوع سیستم کنترلی قابلیت تغییرات در تولید و طراحی محصول را دارد و این تغییرات را می توان به وسیله تغییر کد ها و دستور های وارد به سیستم تولید اپراتور انجام داد . در این سیستم تولید کنندگان می توانند محصولات متنوع با نرخ تولید متفاوتی ، تولید کنند.

کنترل کننده پنوماتیک یک وسیله مکانیکی است. که برای اندازه گیری دما یا فشار و انتقال سیگنال به عنصر کنترل نهایی طراحی شده است.. کنترل کننده ، یک وسیله مقایسه کننده است. که سیگنال ورودی را از یک متغیر فرآیند اندازه گیری ، دریافت می کند. و این مقدار را با مقدار کنترل از پیش تعیین شده (نقطه تنظیم) مقایسه می کند. و مقدار مناسب سیگنال خروجی مورد نیاز را توسط عنصر کنترل نهایی برای ارائه اقدامات اصلاحی در یک حلقه کنترل بسته تعیین می کند. این کنترلر با سیستم های نازل و بافل و مکانیزم های بسیار دقیق ساخته شده است.. بسیاری از تاسیسات در سراسر جهان وجود دارد که از این فناوری ها ، به دلیل ماهیت مستقل و عدم وجود اتصالات برقی است.فاده می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر