فروش اتوماسیون صنعتی در تهران

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.


در سال های اخیر رقابت در زمینه صنعت و شرکت های تولیدی رو به افزایش بوده است. . بدیهی است. پیروزی در چنین رقابتی مستلزم تولید تجهیزات و کالا های با کیفیت و قیمت های رقابتی است. . یکی از راه های دستیابی به موفقیت در صنعت و پیروزی در این رقابت ،

با روی کار آمدن تراشه های پردازشگر و کنترلر ، ایده ی ایجاد چنین سیستم هایی به وجود آمد . سیستم هایی که قادر باشند دخالت انسان در چرخه ی تولید را به حداقل برساند ، و تنها او را ناظری بر پروسه ساخت گرداند . ربات های صنعتی مهم ترین نقش را در این سیستم ها ایفا می کنند و یکی از مهم ترین ارکان تولید صنعتی به حساب می آید . تا قبل از روی کار آمدن این نوع سیستم ها از دستگاه های مختلفی برای کنترل خطوط تولید است.فاده می شد که هر کدام به صورت مستقل عمل می کردند و محدودیت های بسیاری داشتند .

اگر برای اتوماسیون کار شدن، راه اول را انتخاب کنیم، علاوه بر زمان­بر و وقت گیر بودن، ممکن است. در نهایت به نتایج مورد نظر، دست نیافته و حتی راه غلطی را انتخاب کرده باشیم. اما اگر راه دوم را انتخاب نماییم، ممکن است. راحت تر و سریع تر به نتایج دلخواهمان برسیم، ولی با این وجود، باید در نظر داشته باشیم که برای آموزش دیدن باید از معتبر بودن، واضح و دقیق بودن و همچنین کامل بودن محتواهای آموزشی اطمینان حاصل کنیم.



( فروش ) های دیگر