فروش اتوماسیون صنعتی در دماوند

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


کنترلرها به عنوان قلب سیستم اتوماسیون دیده می شوند. و در بسیاری از موارد ، کل سیستم توسط این کنترلرها اداره می شود. درست مانند هر زیر سیستم دیگر، کنترلر ها در طی زمان تغییر کرده اند. و با تکنولوژی های مختلف در آن بازه زمانی سازگار شده اند. قبلا از كنترلرهاي اوليه براي كنترل مكانيكي از مكانيسم هاي دنده است.فاده می شد. نسل های بعدی ، پنوماتیک ، هیدرولیک ، الکترونیکی ، سیستم های مبتنی بر ریزپردازنده را پذیرفتند. ظرفیت پردازش کنترل کننده ها طی مرور زمان افزایش یافته است.. بنابراین، هزینه اتوماسیون را کاهش داده و سیستم را مقرون به صرفه تر می کند. افزایش تراکم حلقه ها در هر کنترل کننده نه تنها هزینه را کاهش داده است.. بلکه باعث سهولت کارها و سرعت کنترل هم شده است..

سلام دوست گرامی. بله همینطور هست. برای سالیان زیادی سطح و لایه تعریف شده بودند برای اتوماسیون صنعتی، ولی تکنولوژی های جدید و نسل جدید صنعت یعنی Industry. باعث شدند تا برخی سطوح اضافی حذف شوند و به سمت افزایش کارایی کل سیستم حرکت بشه.

اتوماسیون صنعتی مزایای بیشماری دارد و می‌تواند در کیفیت، سرعت و بهره وری، تاثیر به سزایی بگذارد. حتی قادر است. به نتایجی فراتر از توانایی­‌های انسان، دست یابد. است.فاده از ماشین آلات، باعث کاهش هزینه‌ها و مهم‌تر از همه، افزایش عملکرد می‌شود. برخی از مهم‌ترین مزایای اتوماسیون صنعتی در زیر بیان شده است.:



( فروش ) های دیگر