مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در شهر جدید اندیشه

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


با روی کار آمدن تراشه های پردازشگر و کنترلر ، ایده ی ایجاد چنین سیستم هایی به وجود آمد . سیستم هایی که قادر باشند دخالت انسان در چرخه ی تولید را به حداقل برساند ، و تنها او را ناظری بر پروسه ساخت گرداند . ربات های صنعتی مهم ترین نقش را در این سیستم ها ایفا می کنند و یکی از مهم ترین ارکان تولید صنعتی به حساب می آید . تا قبل از روی کار آمدن این نوع سیستم ها از دستگاه های مختلفی برای کنترل خطوط تولید است.فاده می شد که هر کدام به صورت مستقل عمل می کردند و محدودیت های بسیاری داشتند .

کنترل نظارتی و دستیابی به داده ها (SCADA) برنامه ای است. که داده های عملکردی یک سیستم را برای کنترل و بهینه سازی آن بدست می آورد. همچنین، این برنامه می تواند یک فرآیند تقطیر پتروشیمی، یک سیستم تصفیه آب، یک کمپرسور خط لوله و غیره باشد. تمام کسب و کارها به الزامات برای افزایش میزان بازگشت دارایی ها از طریق عملکرد مناسب بستگی دارند. پیش روی در رقابت به این معنی است. که شما می توانید راه هایی را برای کارکرد ضعیف تر و سریع تر پیدا کنید.

اتوماسیون تولید : شامل اتوماسیون در زمینه ی ماشین ابزار برای تولید قطعات ، ماشین های مونتاژ اتوماتیک ، پردازش اتوماتیک مواد ، ربات های صنعتی ، سیستم های نظارتی اتوماتیک ، سیستم های کنترل فیدبک ، سیستم های کامپیوتری برای طراحی محصولات و آنالیز آن ها ، سیستم های کامپیوتری برای تبدیل مستقیم طراحی به محصول به صورت اتوماتیک ، سیستم های کامپیوتری برای طراحی و تصمیم گیری برای پشتیبانی از تولید می باشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر