مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در شهر ری

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..

امروزه، اتوماسیون صنعتی، جهان را به طوفان کشانده و باعث شده که فرآیندهای تولید، کارآمدتر شوند. همانطور که می‌دانیم، نگرانی­‌های بسیار زیادی درباره‌ی تاثیر اتوماسیون صنعتی بر مهارت، اشتغال و بیکاری وجود دارد، لذا این روزها افراد بسیاری به دنبال این هستند که بدانند اتوماسیون صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟ در این مقاله با توجه به مطالعات علمی و دقیق که تاکنون انجام شده است.، درباره­‌ی موضوعات زیر اطلاعات مفیدی داده شده است.. با ما همراه باشید.

برای مثال با اتوماسیون شدن صنعت خودروسازی، انعطاف‌پذیری در فرایند تولید این صنعت افزایش یافت. بدین صورت که در فرایند طراحی و تولید موتور خودرو به‌صورت دستی، احتمال و میزان خطا به الی درصد می‌رسید. اما با ورود اتوماسیون به چرخه تولید، این میزان خطا به . درصد کاهش یافت که مهم‌ترین دلیل این افت خطا را کاهش عملکرد و دخالت انسان در فرایندهای صنعتی می‌دانند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر