مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در اتوماسیون صنعتی، فرایند‌ها بدون دخالت انسان و توسط برنامه‌های کنترلی و دستورالعمل‌ها، اجرا می‌شوند. امروزه اتوماسیون صنعتی، در کلیه عملکردهای صنعت از جمله: ساخت، تولید، نصب و نگهداری وجود دارد و کاملا به صورت خودکار کنترل می شوند. هدف از اتوماسیون صنعتی این است. که کارکنان از مشاغل پرخطر، کسل کننده و آلوده رها شوند و با حذف خطاها و کاهش هزینه‌ها کیفیت را بهبود دهند تا باعث افزایش بهره­وری، بهبود ایمنی، بهبود کیفیت و افزایش سرعت شوند.

این سطح با است.فاده از دستگاه‌هایی مانند ماشین‌آلات PLC و CNC، پارامترهای فرایند را که از سطح پایین (سطح اول) وارد شده‌اند، کنترل، برنامه‌ریزی و هدایت می‌کنند. ماشین‌های PLC کنترل‌کننده‌های منطقی و قوی صنعتی هستند که قابل برنامه‌ریزی اند.

برای تولیدکنندگان صنعتی، این یک توانایی حیاتی است. زیرا هم زنجیره‌های تأمین جهانی و هم دستیابی طولانی مدت به نیروی متخصص به طور زیادی نامطمئن می‌شوند. توانایی اضافه کردن رباتی که کار‌های زیادی را انجام می‌دهد، برای حفظ است.قلال شما به عنوان تولید کننده و ادامه یافتن فرصت‌های رشد ضروری خواهد بود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر