فروش اتوماسیون صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


از طرفی، داشتن مهارت بسیار مورد توجه قرار می گیرد، پس شانس اشتغال نیروهای متخصص و دارای مهارت بسیار بالا میرود. از طرف دیگر، تحول در رباتیک، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، ربات ها را قادر می سازد تا یکسری فعالیت های بدنی و تکراری را راحت تر و کم هزینه تر از انسان ها انجام دهند.

بنابراین، اپراتور باید ابتدا با کنترل یک شیر، میزان سوخت اجاق را تنظیم کند تا دما را به مقدار دلخواه برساند. پس از دستیابی به دمای لازم، باید آن را با تنظیم مداوم شیر حفظ کند، یعنی با توجه به دما تا دقیقه آینده، سوخت را افزایش یا کاهش دهد. اکنون، با اتوماسیون صنعتی، بدون کمک اپراتور به کل این مراحل رسیدگی می‌شود. اول، یک سنسور دما در نزدیکی فر قرار میگیرد که دما را به رایانه گزارش می‌کند.

اتوماسیون به معنای، به کارگیری فناوری ها و ماشین آلات، برای انجام وظایفی است. که در گذشته توسط بشر به سختی انجام می‌شده است.. به طور کلی، اتوماسیون را می‌توان است.فاده از تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌ها و سیستم­های کامپیوتری برای کنترل پروسه‌ها، بدون دخالت انسان (حداقل دخالت انسان)، تعریف کرد.



( فروش ) های دیگر