مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در فیروزکوه

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..


سیستم های خودکار اکنون داده های قابل اعتماد را جمع می کنند. دیتابیس یک منبع قابل جستجو دادها را در اختیار شما قرار می دهد. بعدش چی پیش میاد؟ مهندسین مجهز به مقادیر زیادی از داده های قابل اعتماد، از این اطلاعات نهایت است.فاده را در ارتقاع روند فرآیند می کنند. در جایی که مشکلات وجود داشته باشد، نور بر روی مسئله می درخشد. به جای اینکه فقط به دنبال &#; تغییراتی مستمر&#; باشید ، &#;بهبود مستمر&#; را با اطلاعات بهتر ایجاد می کنید.

با بهره مندی از ابزار های نوین جمع آوری و پردازش داده ها می تواند مدیران را در جهت تحقق اهداف ، یاری و پشتیبانی نماید . کامپیوتر ، سرعت ، دقت و صحت تصمیم گیری را افزایش داده و در نتیجه سطح سرعت ، صحت و دقت کار در سازمان بالا می رود .

اتوماسیون صنعتی در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در بخش صنعت و معدن با کنترل دقیق و بدون خطا بر روی تولید، باعث تصحیح نرخ تولید می‌شود. دلیل آن این است. که سیستم‌های اتوماسیون باعث کاهش دخالت نیروی انسانی در انجام فرایندهای تکراری و بدون نیاز به عمق فکری می‌شوند. و البته میزان خطاهای انسانی به شدت کاهش پیدا می‌کند. همچنین به میزان بسیار زیادی، نیاز به بررسی پارامترها و متغیرهای معمول در حین فرایند صنعتی، کاهش می‌یابد. نصب اتوماسیون صنعتی در کارگاه ها، با انتقال کارگران از پست‌های پرخطر به بخش نظارت و کنترل، افزایش ایمنی پرسنل را به همراه دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر