مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در قرچک

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


چشم ها سیستم های کنترل هستند که با کمی سازی مقدار های فرایندی کنترل کننده را از وضعیت فعلی در فرایند آگاه ساخته و در نتیجه کنترل کننده فرمان مورد نیاز را به محرک جهت کنترل فرآیند و رسیدن به نقطه ی تنظیم مورد نظر ارسال می نماید . هر دستگاه اندازه گیری شامل جز اساسی : سنسور – ترانسدیوسر- ترانسمیتر است. .

اتوماسیون (automation) در زبان یونان باستان به معنی خود فرمان است. . رباتیزه کردن یا اتوماسیون صنعتی (industrial automation) به معنی است.فاده از ابزار های کنترلی ( مثلا کامپیوتر ) به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه های تولید است. . در حیطه صنعتی سازی اتوماسیون قدم بعدی مکانیزه سازی است. .

اتوماسیون به معنای، به کارگیری فناوری ها و ماشین آلات، برای انجام وظایفی است. که در گذشته توسط بشر به سختی انجام می‌شده است.. به طور کلی، اتوماسیون را می‌توان است.فاده از تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌ها و سیستم­های کامپیوتری برای کنترل پروسه‌ها، بدون دخالت انسان (حداقل دخالت انسان)، تعریف کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر