فروش اتوماسیون صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


اتوماسیون صنعتی در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در بخش صنعت و معدن با کنترل دقیق و بدون خطا بر روی تولید، باعث تصحیح نرخ تولید می‌شود. دلیل آن این است. که سیستم‌های اتوماسیون باعث کاهش دخالت نیروی انسانی در انجام فرایندهای تکراری و بدون نیاز به عمق فکری می‌شوند. و البته میزان خطاهای انسانی به شدت کاهش پیدا می‌کند. همچنین به میزان بسیار زیادی، نیاز به بررسی پارامترها و متغیرهای معمول در حین فرایند صنعتی، کاهش می‌یابد. نصب اتوماسیون صنعتی در کارگاه ها، با انتقال کارگران از پست‌های پرخطر به بخش نظارت و کنترل، افزایش ایمنی پرسنل را به همراه دارد.

با ظهور صنعت مکانیزه، در درجه اول در قرن نوزدهم، از انسان‌ها خواسته شد که ماشین‌های صنعتی، بسیار قدرتمندتر نسبت به گذشته کار کنند. با این وجود، سرانجام قدرت این ماشین‌ها، بشر را بیش از اینکه به آن تسلط داشته باشند، خدمتکارتر کرد.

سیستم های کنترلی طراحی شده با است.فاده از حرکات دنده مکانیکی، با فنر و حلقه می باشند. که می توانند به عنوان کنترل کننده های مکانیکی در نظر گرفته شوند. کنترلرهای مکانیکی اولین نوع کنترلرها در دنیای مدرن ، با هدایت موتور بخار می باشند. مفهوم مشابه را می توان در بسیاری از برنامه ها مشاهده کرد. در آنجا که حرکت دنده ها و عملکرد فنرها می تواند عملکرد مورد نظر متغیر فرآیند را به همراه آورد. اما به دلیل حرکات مکانیکی و طراحی های پیچیده و همچنین به دلیل داشتن تکنولوژی نسبتاً آسان و پیشرفته ، است.فاده از وسایل الکترونیکی مدرن در بیشتر مکان ها جایگزین کنترلرهای مکانیکی شده است..



( فروش ) های دیگر