فروش اتوماسیون صنعتی در ورامین

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از بنای اولیه امامزاده شاه حسین تنها محراب آن باقی مانده است.. این امامزاده در شمال ورامین قرار دارد و سبک معماری آن شبیه به برج علاءالدین و مسجد جامع ورامین است.؛ به همین دلیل احتمال داده می‌شود قدمت این بنا به دوران مغول برسد.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


اتوماسیون صنعتی نه فقط به دلیل تولیدی بودن، بلکه به دلیل ظهور رایانه در فضای صنعتی سرانجام به بسیاری از تولیدکنندگان این امکان را داد تا برای انجام تکراری‌ترین و پرزحمت‌ترین کارها، مراخله انسانی را حذف کرده و به خطوط تولید خود بیش از هر زمان دیگری ارزش اضافه کنند.

با بهره مندی از ابزار های نوین جمع آوری و پردازش داده ها می تواند مدیران را در جهت تحقق اهداف ، یاری و پشتیبانی نماید . کامپیوتر ، سرعت ، دقت و صحت تصمیم گیری را افزایش داده و در نتیجه سطح سرعت ، صحت و دقت کار در سازمان بالا می رود .

این سطح با است.فاده از دستگاه‌هایی مانند ماشین‌آلات PLC و CNC، پارامترهای فرایند را که از سطح پایین (سطح اول) وارد شده‌اند، کنترل، برنامه‌ریزی و هدایت می‌کنند. ماشین‌های PLC کنترل‌کننده‌های منطقی و قوی صنعتی هستند که قابل برنامه‌ریزی اند.



( فروش ) های دیگر