مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در پردیس

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


شامل سنسورها و محرک‌ها می‌باشند که پایین‌ترین سطح را در سلسه‌مراتب اتوماسیون تشکیل می‌دهند. وظیفه اصلی این دستگاه‌ها انتقال داده‌ها به سطح بالایی خود جهت نظارت، تجزیه و تحلیل می‌باشد. وظیفه دیگر آنها کنترل پارامتر فرایندها توسط محرک‌هاست. سنسورها هم وظیفه تبدیل پارامترهایی مانند دما، فشار و جریان به سیگنال‌های الکتریکی را دارند.

همه اینها کاملاً یکپارچه بوده و معمولاً با است.فاده از یک شبکه ارتباطی متصل می شوند. DCS ها برای کنترل ، رویکرد سلسله مراتبی را در نظر می گیرند ، با بیشتر اطلاعاتی که در کنترل کننده های مبتنی بر ریزپردازنده قرار دارد. و هرکدام می توانند تا ورودی / خروجی را کنترل کنند. Fieldbus منجر به توسعه DCS مبتنی بر PLC شده است.. که مانیتور توابع کنترل را تسهیل می کند.

سیستم های اتوماسیون انعطاف پذیر در سیستم های تولید انعطاف پذیر کنترل شده توسط رایانه است.فاده می شوند. اپراتورهای انسانی دستورات سطح بالا را به صورت کدهای رایانه ای وارد می کنند که محصولات و مکان آنها را در دنباله سیستم شناسایی می کنند تا تغییرات سطح پایین اتوماتیک را ایجاد کنند. هر دستگاه تولید دستورالعمل هایی را از طریق رایانه ای که توسط انسان کار می کند دریافت می کند. دستورالعمل ها قبل از انجام فرآیندهای آموزش داده شده توسط رایانه ، بارگیری و تخلیه ابزارهای لازم را انجام می دهند. پس از اتمام پردازش ، محصولات نهایی به طور خودکار به دستگاه بعدی منتقل می شوند. اتوماسیون صنعتی انعطاف پذیر در فرآیندهای دسته ای و کارگاه های شغلی با انواع محصول بالا و حجم شغلی متوسط ​​تا متوسط ​​استفاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر