مشاوره و اجرا اتوماسیون صنعتی در چهاردانگه

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


DCS یک فناوری است.. که در آن کنترلرها و سایر زیر سیستم ها از لحاظ جغرافیایی و عملکردی در کارخانه توزیع می شوند. DCS برای برآورده کردن نیازهای خاص برخی فرآیندهای پالایش و پتروشیمی، تکامل یافته. DCS معمولاً زمانی مورد است.فاده قرار می گیرد که نسبت آنالوگ به دیجیتال بالاتر از : باشد. DCS به طور معمول از کنترل کننده های واحد تشکیل شده است.. که می تواند چندین حلقه را تحمل کند. واحدهای مالتی پلکسر برای مقابله با مقدار زیاد I / O ، ایستگاه های کاری و رابط مهندسی ، دروازه های ارتباطی ، عملکرد کنترل پیشرفته در کنترل کننده های اختصاصی را نیز دربر می گیرد.

در سال های تا شرکت اتوموبیل سازی فورد در ایالات متحده آمریکا اقدام به تاسیس یک خط تولید نیمه اتوماتیک نمود ، به نوعی آغازی برای اتوماسیون در جهان یاد می شود ، پس از آن شرکت های آمریکایی دیگر ، شرکت های آلمانی و پس از آنها ژاپنی ها بودند که توانستند با است.فاده از اتوماسیون ، انقلابی در است.فاده بهینه از نیروی انسانی و کامپیوتر داشته باشند .

اگر برای اتوماسیون کار شدن، راه اول را انتخاب کنیم، علاوه بر زمان­بر و وقت گیر بودن، ممکن است. در نهایت به نتایج مورد نظر، دست نیافته و حتی راه غلطی را انتخاب کرده باشیم. اما اگر راه دوم را انتخاب نماییم، ممکن است. راحت تر و سریع تر به نتایج دلخواهمان برسیم، ولی با این وجود، باید در نظر داشته باشیم که برای آموزش دیدن باید از معتبر بودن، واضح و دقیق بودن و همچنین کامل بودن محتواهای آموزشی اطمینان حاصل کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر