فروش اتیکت زن ، لیبل زن در بومهن

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


لیبل ها برای کاربردهای صنعتی ابزاری مقرون به صرفه برای فرآیندهای تولید هستند. محصولات لیبل چسبان ما لیبل‌های سفارشی با کیفیت‌های چاپی مختلف، در مقادیر صنعتی و متناسب با کاربرد شما ارائه می‌دهد. لیبل یا برچسب ها می تواند نقش مهمی در بازار یابی کالا ایفا کند چرا که طرح گرافیکی آن می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و در قفسه فروگاه محصول را از سایر محصولات متمایزکند.

این نوع دستگاه، لیبل ها را بر روی ظروف گرد می چسباند، کاملا به صورت اتوماتیک می باشد و بدون دخالت اپراتور عمل می نماید. این دستگاه دارای لاین لیبل زن صنعتی می باشد.دستگاه کاملا اتوماتیک است. و می تواند دارای یا لاین لیبل زن فوقانی  بر روی دستگاه باشد.

این مدل لیبل زن رومیزی مخصوص ظروف گرد است.وانه ای می باشد. و برای ظروفی نظیر ویال، آمپول و شربت های دارویی و… مناسب است.. این دستگاه برای ظروفی با قطر تا سانت بدون هیچ محدودیتی می باشد. قابل حمل بودن این دستگاه یکی از مزیت های آن است..



( فروش ) های دیگر