فروش اتیکت زن ، لیبل زن در جنوب تهران

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


بازار در حال گسترش صنایع بسته بندی موجب شده تا برندها و تولیدکنندگان بزرگ به فکر حفظ اعتبار و امنیت محصولات خود باشند. تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیبل زن و برچسب زن به آنها کمک می‌کند این کار را به راحتی انجام دهند. این تکنولوژی ها شامل RFID ، لیبل های هوشمند، لیبل های هولوگرافیک و لیبل هایی که کالای شما را در بین کالاهای تقلبی قابل تشخیص می‌کند. لیبل ها و برچسب ها همچنین برای محافظت در مقابل دستکاری (جلوگیری از فروش کالای تقلبی) است.فاده می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول بدون دخالت و بدون باز شدن به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

این دستگاه مناسب برای قرار دادن غلاف ترس بافون بر روی بطری هایی مثل نوشابه، انواع آب میوه ها، بطری شیر و غیره یا مناسب برای پلمپ نمودن ظروفی مثل خیار شور، رب، سس و غیره می باشد. بعد از قرار دادن غلاف بر روی ظروف به طور خودکار توسط دستگاه ظروف، وارد تونل حرارتی شیرینک می شوند و غلاف به دور محصول می چسبد. در نهایت ظروف آماده شده توسط نوار نقاله دستگاه از دستگاه به صورت اتومات خارج می شود. این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد. این دستگاه می تواند برای غلاف زدن درب بطری یا ظروف نیز طراحی و ساخته شود طبق سفارش مشتری.



( فروش ) های دیگر