فروش اتیکت زن ، لیبل زن در دماوند

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

برخی دیگر از گونه‌های گیاهای دماوند عبارت‌اند از: کاج آلپ، اسپرس کوهی نیمه کروی، گون، یاسمن صخره‌ای، ازمکی کوهسری، پیربهار دنایی، شبدر شاه بلوطی، ترشک کوهسری، دغدغک البرزی، پلاخور بوته‌ای، گالش انگور، تیره گل، نسترن وحشی، قفقازی، رز گردآلود، گز، علف بره، چمن آراراتی، چمن گندمی آسیای مرکزی، جاروی علفی بامی، علف قرمز، جو چمنزار، ملیکای بی زبانک، علف صورتی، چاودار هراتی، شبه یولاف شکننده، ریش سنبل، خشخاش طناز، شکرتیغال و شکرتیغال مشهدی، چون جاشیر، سریش و در جاهای مرطوب زبان طلا، پیرسنبل، قدومه پرشاخه، جعفری فرنگی معطر، بادرنجبویه دنایی، خاکشیر تلخ کوتوله، گل بی مرگ طلایی، پنجه برگ نقره گون، آزاد بری، پنجه برگ همدانی، دنایی، سنبله ارغوانی و مینای پرکپه برگ نقره‌ای.


لیبل ها برای کاربردهای صنعتی ابزاری مقرون به صرفه برای فرآیندهای تولید هستند. محصولات لیبل چسبان ما لیبل‌های سفارشی با کیفیت‌های چاپی مختلف، در مقادیر صنعتی و متناسب با کاربرد شما ارائه می‌دهد. لیبل یا برچسب ها می تواند نقش مهمی در بازار یابی کالا ایفا کند چرا که طرح گرافیکی آن می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و در قفسه فروگاه محصول را از سایر محصولات متمایزکند.

کاربرد این مدل لیبل چسبان گرد در ظروفی می باشد که طول لیبل آنها زیاد بوده و دور تا دور ظروف را در بر می گیرد. بنابراین با توجه به ایرادهایی که در ظروف وجود دارد و برای جبران آن نیاز به یک لیبل زن پنوماتیک جکی میباشد تا ظرف را درون غلطک های خود احاطه نماید و لیبل را بطور کامل دور تا دور ظرف بچسباند و ظرف را رها نماید.

در بعضی از تولیدی ها این کار را به نیروی انسانی واگذار می کنند که باعث افت کیفیت لیبل می شود و چهره ی زیبایی به محصول شما نمی دهد. همانطور که میدانید یکی از اصول بازاریابی و فروش محصول زیبایی بصری بسته بندی می باشد. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و افزایش کیفیت بسته بندی، تهیه دستگاه لیبل چسبان اتومات در خط تولید یکی از ضروریات می باشد.



( فروش ) های دیگر