فروش اتیکت زن ، لیبل زن در شرق تهران

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


شاسی دستگاه به صورت است.یل قابل سفارش است. و تمامی قسمت های است.فاده شده در ساخت لیبل چسبان توان صنعت از اجناس درجه یک موجود در بازار است.. ماژول‍های دستگاه لیبل زن از قبیل : لیبل زن از بالا، لیبل زن از دو طرف ، غلطک دو لیبل برروی بطری گرد و نوار بالایی برای بطری‍های تخت ، برروی این دستگاه قابل نصب هستند.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از پر کاربردترین دستگاه های لیبل زن صنعتی است. و به دو نوع دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی و دستگاه لیبل زن پشت چسب دار تقسیم می‌شود. دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از اجزای خطوط تولید و بسته بندی است.. پس از انجام بسته بندی، محصولات به وسیله نوار نقاله به سمت دستگاه لیبل زن اتوماتیک فرستاده می‌شوند و لیبل ها بر روی محصول نصب می‌شوند. لیبل ها در صنایع غذایی بیشتر از هر صنعت دیگری اهمیت دارند. همه ما پیش از مصرف یک ماده غذایی ابتدا اطلاعات نوشته شده بر روی لیبل آن را مطالعه می‌کنیم تا از مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و ... اطلاع پیدا کنیم. همین موضوع میزان اهمیت این دستگاه بسته بندی مواد غذایی را بین ماشین آلات صنایع غذایی نشان می‌دهد. انواع دیگر برچسب زدن عبارتند از برچسب گذاری و لیبل زنی در قالب، یک روش که برچسب ها را بر روی بطری های و ظروف تزریقی در دستگاه های قالب گیری لیبل میزنند این کار بسیار به صرفه می باشد که هزینه و زمان تولید را به شدت کاهش میدهد ، این روش برای ظروف بسته بندی مثل ماست و لبنیات بسیار کاربرد دارد.

دستگاه لیبل چسبان جهت الصاق برچسب ها برروی محصولات طراحی شده اند به عبارت دیگر لیبل زن دستگاهی است. که لیبل های چاپ شده و از قبل آماده شده را روی محصول شما می چسباند. در این دستگاه ها لیبل پشت چسبدار از روی رول برداشته شده و بصورت اتوماتیک بر روی محصول چسبانده می شوند. محصولات بیش از هر زمان دیگری به ظاهر و بسته بندی برای فروش بهتر احتیاج دارند. داروها، مواد غذای ، قطعات صنعتی و  کالاهای مصرفی کامل بستگی به برچسب گذاری قابل اعتماد دارد.



( فروش ) های دیگر