فروش اتیکت زن ، لیبل زن در شمال تهران

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خیابان‌کشی این محله نظم هندسی دارد و خیابان‌های شمال غربی به جنوب شرقی آن با بهره‌گیری از واژه مهر به‌صورت مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور و مهرآگین نام‌گذاری شده‌اند. البته پس از انقلاب ۵ دگرگون کردن برخی از این نام‌ها، این نظم نامگذاری را به‌هم زده‌است. تهران‌نو دارای پنج میدان به نام‌های

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


دستگاه لیبل زن اتوماتیک ( labeling-machine ) به دستگاهی گفته میشود که بتواند لیبل محصولات شما را در تیراژ و سرعت بالا بچسباند. دستگاهی که بدون نیاز به دخالت دست محصول از طریق نوار نقاله وارد سیستم شود. و پس از لیبل زنی در ادامه روی نوار نقاله قرار گیرد. معمولا دستگاه لیبل زن بسته به سفارش خریدار طراحی و ساخته میشود. برای دریافت مشاوره تماس بگیرید ۵ مقدم

به طور کلی دو نوع دستگاه لیبل زن اصلی در دسترس است.. لیبل هایی که از طریق چسب به صورت مایع برای چسباندن بر روی بسته بندی است.فاده می‌شود و همچنین برچسب ها و لیبل هایی که با است.فاده از فشار و پرس به بسته بندی می‌چسبد. اما همین دو نوع نیز خود به چند مدل تقسیم می‌شوند:

دستگاه لیبل چسبان جهت الصاق برچسب ها برروی محصولات طراحی شده اند به عبارت دیگر لیبل زن دستگاهی است. که لیبل های چاپ شده و از قبل آماده شده را روی محصول شما می چسباند. در این دستگاه ها لیبل پشت چسبدار از روی رول برداشته شده و بصورت اتوماتیک بر روی محصول چسبانده می شوند. محصولات بیش از هر زمان دیگری به ظاهر و بسته بندی برای فروش بهتر احتیاج دارند. داروها، مواد غذای ، قطعات صنعتی و  کالاهای مصرفی کامل بستگی به برچسب گذاری قابل اعتماد دارد.



( فروش ) های دیگر